reklama

Poď sem môj strach

Si bez váhy, priesvitný a amorfný v ružovkastých ryhách. Preplietam si ťa medzi prstami, ovievam sa tebou, dvíham ťa a stláčam, cítim tvoje teplo i chvenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale prečo nepočujem tvoju ozvenu, keď s tebou kráčam? Nie je na tom nič podozrivé, keď sa mi špičky nôh zabárajú akoby do piesku, keď zrazu prestávam počuť, keď na ulici míňam tváre s ústami plnými nenávistnej peny, a aké je to iné, ako vtedy, keď som kráčal po pobreží a studený a vlhký vietor ma mrazil až do špiku kosti a more vyplavovalo na breh vlny, ktoré sa už nemali kam vrátiť. Možno sa potápam a ani o tom nechcem nič vedieť, lebo čo som nechcel urobiť, viem, že urobím, a preto kráčam rýchlejšie, bežím za najbližší roh, kde starena so skrivenými ústami pozerá do neba. Prší letný dážď. Chodník syčí a vydychuje zo seba paru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vlní ma to s tebou a chcem plávať? Teraz ťa vypustím.

Obrázok blogu
Leopold Böttcher

Leopold Böttcher

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto sa náhle postaví, pretože je zvedavý, čo sa odohráva za oknom v záhrade. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéTeraz

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu