reklama

Mal by som ešte raz preskúmať tie pretŕčajúce veci z tej zmiešaniny

Ukladá sa to do takých vrstiev. Jeden deň povieš niečo, oni ti odpovedia, niečo sa zmiešava, niečo nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A to niečo, čo sa nezmieša, z tej zmiešaniny trčí. Ale aj tak na druhý deň, aby si prežil v ich tesnej blízkosti snažíš sa nevidieť tie vyčnievajúce časti.

Tak sa ti postupne zahmlievaju a zasúvaju do tej zmiešaniny, a tak sa tam pomaly ukladajú vrstvy, ako keď si archeológ a lopatkou potom už len škrabkáš v tých nánosoch, ako tam postupne žili a umierali civilizácie, bože, chvíľu mi trvalo kým som si spomenul, ako to nazývame, aj keď neviem presne, či je to ten presný názov, skrátka tieto rôzne farebné vrsty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak, a teraz neviem či je to dobré alebo nie. Je to dobré, alebo nie? Má to z toho trčať alebo nemá? Musíš mať ideu, aby si tie pretŕčance vedel zamestnať, aby si ich vedel rozpohybovať, oživiť, aby boli súkolím, aby šľapali ako staré švajčiarske mechanické hodinky. Ale tú silu odkiaľ nabrať, odkiaľ sa naberá taká sila, ako z nejakej studnice? Tu som čítal na facebooku, ako jeden milý, rozumný, a mne neznámy pán napísal, že semienko rastliny dokáže preraziť betónovú platňu alebo skalu, preto človek, ak sa v živote nevzdá, čo všetko môže dokázať?

Je to inšpirujúce, veľmi nad tým rozmýšľam, čo mám urobiť ďalej, pýtať sa seba alebo sa spolupýtať v prítomnosti pýtaných, alebo navštíviť psychológa, poradcu v oblasti počúvania a zmeny uhla pohľadu? Cítim, že by som mal ešte raz preskúmať tie pretŕčajúce veci z tej zmiešaniny. Som to ja, keď sa ich dotýkam, keď ich pozorujem zo všetkých strán? Taký som, lepší ako ostatní?

Leopold Böttcher

Leopold Böttcher

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto sa náhle postaví, pretože je zvedavý, čo sa odohráva za oknom v záhrade. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéTeraz

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu