reklama

Spokojnosť so sebou samým

Tri tváre dievčat. Na stoloch poháre. Počuť hudbu. Svietia lampy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mladík vo výklade je zamyslený. Pozrie na mňa, lebo som sa vrátil pred výklad. Ešte raz si ho obzriem. Rýchlo, ale dôkladne, ako keby som sa chcel o niečom uistiť. Mohol by som byť na jeho mieste. Tak by som mohol vyzerať, ale teraz iba prechádzam okolo.

Leopold Böttcher

Leopold Böttcher

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto sa náhle postaví, pretože je zvedavý, čo sa odohráva za oknom v záhrade. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéTeraz

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu