reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Leopold Böttcher

Leopold Böttcher

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto sa náhle postaví, pretože je zvedavý, čo sa odohráva za oknom v záhrade. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéTeraz

reklama

Súkromné

Juliánovi

Leopold Böttcher

Juliánovi

Keď vypneš rádio, počuješ ohlušujúce ticho. Keď vypneš počítač, vidíš záblesky svetiel a počuješ ešte väčšie ticho.

  • 21. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 175x
  • 0
Spokojnosť so sebou samým

Leopold Böttcher

Spokojnosť so sebou samým

Tri tváre dievčat. Na stoloch poháre. Počuť hudbu. Svietia lampy.

  • 13. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 199x
  • 0
Nádej

Leopold Böttcher

Nádej

Je šedivá a zanedbaná. Naťahuje ruku s papierovým pohárom a ticho si pospevuje.

  • 18. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 237x
  • 0
Samouspokojovanie

Leopold Böttcher

Samouspokojovanie

Máš mobil, máš auto, máš rodinu, máš všetko po čom si túžil, teraz musíš nastaviť svoje nové ciele.

  • 29. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 310x
  • 0
Mal by som ešte raz preskúmať tie pretŕčajúce veci z tej zmiešaniny

Leopold Böttcher

Mal by som ešte raz preskúmať tie pretŕčajúce veci z tej zmiešaniny

Ukladá sa to do takých vrstiev. Jeden deň povieš niečo, oni ti odpovedia, niečo sa zmiešava, niečo nie.

  • 1. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 218x
  • 0
reklama
Babätka

Leopold Böttcher

Babätka

Pôvabne sa pohupuje, ako kvietok vo vetre, kolenami sa odráža, nežne a pomaly natiahne ruku.

  • 18. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 275x
  • 0
V tele stareny k tomu miestu do údolia

Leopold Böttcher

V tele stareny k tomu miestu do údolia

Na ceste je rozsypaný štrk, a jednotlivé drobné kamienky vytvárajú mapu. Môžeš si na nej predstaviť krajiny a všetko čo k takej mape patrí.

  • 19. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 299x
  • 3
Spievaj, a ja si budem lietať

Leopold Böttcher

Spievaj, a ja si budem lietať

Dole brehom, beh. Za pravotočivou zákrutou závora, ktorú preskočím na prvý pokus. Nemyslel som si, že to tak dobre zvládnem.

  • 16. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 319x
  • 2
Taký ujo

Leopold Böttcher

Taký ujo

Na hlave má príčesok. Do úst si vkladá usporiadané tehličky ryže na vidličke. Presne konštruovaná stavba sa rúti a on ju znova opatrne upravuje.

  • 13. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 350x
  • 0
Des

Leopold Böttcher

Des

  • 7. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 308x
  • 0
reklama
Poď sem môj strach

Leopold Böttcher

Poď sem môj strach

Si bez váhy, priesvitný a amorfný v ružovkastých ryhách. Preplietam si ťa medzi prstami, ovievam sa tebou, dvíham ťa a stláčam, cítim tvoje teplo i chvenie.

  • 24. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 338x
  • 0
Bozk v tme

Leopold Böttcher

Bozk v tme

Bol to okamih a ako dlho si ho už nesie so sebou, aj teraz, keď o ňom podchvíľou premýšľa, hoci sa venuje svojej každodennej práci, zahľadí sa pevne na určité miesto, hoci pre neho nič neznamená.

  • 22. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 445x
  • 6
Tretídeň žaby

Leopold Böttcher

Tretídeň žaby

Deň žaby. Čoby. Nie deň, ale už tretí deň. Tretídeň žaby.

  • 13. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 493x
  • 3
Keď dávate peniaze žobrákovi, dávajte ich jemu

Leopold Böttcher

Keď dávate peniaze žobrákovi, dávajte ich jemu

Spomenul som si na text piesne, ktorú spieva jeden pražský český Žid po rusky: - ...neverju nikamu, toľka Bogu adnamu.

  • 11. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 037x
  • 4
Chlapci majú radi chlapcov

Leopold Böttcher

Chlapci majú radi chlapcov

Napríklad môj priateľ K. Všelijako ich zvádza, vodí k sebe a potom varí skutočne dobré večere s dezertmi. Skrátka chlapcov miluje. Je to zlé? Chlapcom chutí. Veľa pijú a fajčia. Čo majú robiť? Je to ich údel. Takto to na svete chodí, že ľudia nemajú radi, keď sa majú chlapci veľmi radi.

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 861x
  • 4
reklama
Stretnutie U aligátora

Leopold Böttcher

Stretnutie U aligátora

Mladomanželka: Už sme si vysnívali našu smrť. Zrútime sa v lietadle do mora. Nikto s nami nebude mať starosti, ani s cínovou truhlou. Vyberieme si niečo luxusné, trebárs spoločnosť Swissair.Starý mládenec: Swissair skrachoval...

  • 11. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 418x
  • 3
Nicsiztohonerob

Leopold Böttcher

Nicsiztohonerob

ja planujem kupit revolver. Predstav si, ani som nevedel, ze je taky lacny, iba 180 €, aj ked len na jedno pouzitie, teda ak sa trafim pri tom zbabelom akte. Inak skoda penazi, ale za tie peniaze si ani dovolenku nedovolim. Na svet som nahnevany permanentne, Boh to zle vymyslel, podla mna siedmy den nemal oddychovat.

  • 4. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 407x
  • 5
Zdvorilosť

Leopold Böttcher

Zdvorilosť

Zdvorilý vždy. Byť zdvorilý je neodvolateľné. Je to životný štýl.

  • 21. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 705x
  • 0
Stratená mačka

Leopold Böttcher

Stratená mačka

Kráčam večerným mestom, unavený sparným letným dňom, a predsa si krátim chvíľu prekračovaním čiar na chodníku, ktoré oddeľujú včerajšiu cestu. Súmračné šero akoby obchádzalo dvojicu predo mnou. Zavesené do seba, bezstarostne a pritom súmerne našľapujú z nohy na nohu. Ohraničujú môj výhľad.

  • 19. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 463x
  • 0
Kto to hovorí?

Leopold Böttcher

Kto to hovorí?

Sedel som v kaviarni, popíjal pomarančový džús a kávu. Nezmyslene dlho som v nej miešal lyžičkou cukor, asi preto, že v hlbokom mäkkom kresle, kvôli ktorým sem chodím (dôvod, prečo ich sem umiestnili - obrovské, nepraktické, ale veľmi pohodlné - musel vzniknúť iba nezvyčajnou súhrou náhod), som sa prepadával kdesi za seba, a vtedy som zbadal dvojicu, ktorá si sadla oproti. Dievča si preložilo nohu cez nohu, spoza kolena som videl jej tvár - niekoho mi pripomínala.

  • 5. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 432x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu